Fest i väst


Det har sina baksidor att sitta upp till 5-6 på morgonen. Man måste ta igen sömnen på något vis.
Klockan fyra på eftermiddagen steg jag upp ur sängen i lördags. Halv sju var jag borta hos ÖV för att delta i hans inflyttningsfest i nya huset. Det var partytält, en tunna med öl på kylning, en partyvan med fluffig, röd inredning och en massa skratt.

På fest i väst. Jag hade ÖV:s humor i åtanke där.

Packe i häxhatt.

Jag i dubbelhatt.

Älgen blev blå efter sin vistelse i tunnan.

Vi satt en stund i partyvanen

PelleOlle i häxhatt.

Det var svårt att sikta i mörkret så jag provade igen. Det är bra med fotodokumentering så folk blir upplysta om det de har glömt ;)

I övrigt så hade ÖV gjort det riktigt tjusigt i huset. Men med tanke på hur flådig hans lägenhet var, var det inget som förvånade. Han kan!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Söta Carro :)

2009-06-16 @ 15:02:38
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0