Because the lives of the wicked should be made brief


Nog för att jag gillat Keane ett bra tag. Men rösten han har i Spiralling är så magisk att jag är lika kär i låten nu som första gången jag hörde den, vilket var i höstas. Jag måste se dem live någon gång. Det är helt och hållet obligatoriskt. Jag hade chansen men jag tog den inte. Någonting annat kändes viktigare.

Ungefär samtidigt såg jag Sweeney Todd och föll för följande rader:

"There’s a hole in the world like a great black pit
And it’s filled with people who are filled with shit
And the vermin of the world inhabit it
-- But not for long!

They all deserve to die!"




Kommentarer
Postat av: Veronica

Jo vi är verkligen duktiga men vi har fått jobba för det. Allesamman. NU är de en termin till sen är det över, jag förstår inte att tiden gått så fort.



Kramkram

2009-06-05 @ 09:47:40
URL: http://lizardqueen.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0