Åkrar och himmel


Dagens strandbesök har varit alldeles förträffligt. Det var relativt vindstilla, konstant solsken och lagom stora vågor. Vattnet var dessutom så varmt att man faktiskt kunde bada och inte bara doppa sig. Jag lät våg på våg skölja salt över mig och min sårfyllda hårbotten och jag njöt av varenda sekund. Log säkerligen hela tiden också ;)

Förra sommaren var jag nämligen vid stranden endast två gånger och kan inte dra mig till minnes att det var så underbart att bada då. Sommaren innan var jag inte vid stranden alls. Så denna dag var sannerligen guld värd. Jag var så nöjd att jag satt och kramade den varma sanden med tårna.





















För övrigt finns Björns vänner på Spotify. Det blir man glad av.

"Vad skulle jag med såna vaga ordalag?"

"Jag längtar hellre efter sånt som inte finns än det jag inte får"

"När ögon börjar glöda blir jag stel, känner ingenting alls"

Kommentarer
Postat av: ida

GAH vad avundsjuk jag blir! Jag vill också ha hav, men framför allt en mysig sandstrand! vi har en strand här, men vid sjö/älv och det finns inga vågor... jag längtar utomlands. Även fast det numer ger mig magsår. Eller min bror ger mig magsår. Toffelhjälten nr 1, och det gör ont i mig.

2009-06-30 @ 09:36:12

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0