Utkastad som Gud skapade mig


"Hela världen är så underbar,
bara man får ett svar"

Gamla leksaker håller på att grävas fram, för imorgon får vi finbesök. Jag vet inte vad det är med djur och barn som tilltalar mig så. Kanske att de är tillräckligt oskyldiga för att inte vara en del av all idioti. Det finns inga vuxna människor, det är bara en illusion man hade som liten. Folk beter sig inte bättre med åldern. Det har inte ett dugg med det att göra.


"Jag blir så förbannad att jag alltid skall förlora
Midnatt sätt i gång,sen tar jag all berusning

Behöver inget bot
Behöver ingenting
Behöver inget utom ett fall och en lösning"


Åh, vad jag ser fram emot att höra Thomas Öberg förolämpa publiken på ett komiskt sätt, sådär som han brukar. Den senaste Bob hund-skivan är ett av mina absoluta favoritalbum någonsin, så den här konserten kommer bli oförglömlig.

Men det är hur mycket roligheter som helst innan dess som icke ska förglömmas!

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0