Back to black


Mitt hår måste ha återhämtat sig snabbt efter blekningstiden.
Då var håret så mättat att det inte sög åt sig av hårfärgen när jag försökte göra diverse slingor.
Nu verkar det dock vara andra bullar...

Jag började bli lite trött på blond utväxt och toningar som tvättas ur.
Tänkte färga det permanent.
Ljus mahognybrun hette färgen.

Ljusbrunt blev svart på tio minuter.
Jag blev en smula missnöjd, kan man väl säga.
Får med stor sannolikhet bli en kortvarig blekning på detta.

Mitt hår har genom tiderna varit antingen blondt eller svart.
Det här med mellanting är bra mycket svårare än jag trodde.
Men jag är inte den som är rädd för att experimentera.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0