Jag blir ett måndagsbarn


Måndagar räknas sällan till kategorin bra dagar. Denna är sannerligen ett undantag.

Efter en kort arbetsdag spenderade jag nämligen en hel del timmar med Malin, och introducerade henne till pärlplattornas ljuva värld ;) Jag kände mig så härligt fnittrig och inutibubblig. Det är så härligt att vara skrattig!




På vägen hem färdades molnen fortare och lättare än vanligt. Såg ut som sockervadd och jag kunde känna det vattnas i munnen på mig. Det var så vackert.

Och här är dagens skörd:


Kommentarer
Postat av: Malin

Fan så snygga de blev :D Du som har stor platta kan ju göra rosetten på Pacman också - det är nämligen en kvinna ;) http://www.flickr.com/photos/foglera/78801023/in/set-1686827/

2009-07-21 @ 09:08:04

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0