Du är den renaste fisken född i förgiftat vatten

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja. Jag kysser väl inte vem som helst.
2. Har du sett din bästa vän gråta?
Nu är det såhär att jag anser mig ha tre bästa vänner. Jag har dock bara sett en av dem gråta.
3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Inte fan var det tillväxthormoner i alla fall...
4. Vad åt du senast?
Wasabinötter. Jag skojade nog inte när jag påstod att jag är beroende av dem. Jag har dåligt med pengar men nog sören hade jag samvete till att idag slänga 48:- till det. Och ändå fick jag en hel påse igår... den tog slut snabbt. I ett svep, så att säga.
5. Har du fått någon komplimang idag?
Viktor sken upp och log med hela ansiktet när han fick syn på mig under sin måltid. Det tar jag som en komplimang ;)
6. Har du varit med i en rättegång?
Nej. Men jag skulle vilja bevittna en sådan.
7. Är du polare med grannarna?
Jag är folkskygg. 
8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och till viss del engelska.
9. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Idag. Jag älskar det. Mp3-spelaren ligger varm om hjärtat då.
10. Har du däckat/spytt för att du druckit?
I mina yngre dagar. Fast däckat har jag nog aldrig gjort. Eller en gång. Hemma.
11. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej. Tar inte så allvarligt på det där med Trick or treat...
12. Suger det här?
Hade jag fortsatt svara om så vore fallet?
13. Har du varit på stranden?
Jo, faktiskt. Imagine that!
14. Minns du dina/din musiklärares namn?
Jag minns Göran. Han stod i rabatten och touchade sina sandaler och sjöng Sommaren är kort medan vi filmade. Han var så härligt knasig.
15. Hur bra är din syn?
På topp även när jag är onykter, enligt min optiker. Själv vet jag dock att så inte är fallet. Det är förbaskat svårt att fokusera.
16. Har du varit på en fest?
Skulle jag? Riktigt så folkskygg är jag inte, hörrö ;)
17. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Låt mig tänka... NEJ! Är du spritt språngande galen? Jag kan bli smått vettskrämd bara över att se en bild av en vithaj.
18. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Grattis, du har bra smak, men he's ganska mycket taken sedan långt tillbaka.
19. Har du varit utomlands?
Jovars. Men bara i Europa.
20. Har du sett din bästa vän naken?
En av dem. Oundvikligt då vi haft skolidrotten ihop. Men hur är detta intressant?
21. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Jag blir 24 i år så hur är det deras ensak? Haha. Men jag slåss? Jag betvivlar att man kan göra mig så upprörd. Och jag skulle bli mäkta snopen om jag bevittnade ett slagsmål på Högskolan. Faktiskt.
22. Var är dina syskon just nu?
Det håller jag inte direkt reda på. Var är du själv?
23. Vad var den senaste drömmen som du minns?
I natt drömde jag att jag stod längst fram på en konsert med ett band jag inte ens gillar. Yaay på det.
24. Vem var det som ringde dej senast?
Mamma. Hon trodde jag var lika effektiv shoppare som alltid, men jag blev stående vid hårfärgen ganska länge. Finns mer än fyra nyanser av brunt, vill jag lova.
25. Vilken tid gick du upp imorse?
Halv elva. Glöm inte att anteckna det. Intressesmurfarna hoppar.
26. Vad ska du göra i helgen?
Imorgon ska jag leka med Malin. Lördagen är oplanerad.
27. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Det är privat. Inte ofta det är så, men i detta fallet är det så. Ni kan få tredje istället? "Hoppas du haft kul idag. Ligger i en svinvarm husvagn he he"
30. Vad finns i din bakficka?
Ingenting alls. Brukar man ha något där? Förutom vissa män som envisas med att ha plånboken där, förstås. Fråga 28 och 29 lär ha varit bättre än den här, men de har visst försvunnit.
31. Har du färglinser?
Har ett par mörkgröna. Har dock bara använt dem en gång, för jag tyckte att världen blev hemskt suddig. Tillstånd fem-sex öl senare på bara några sekunder!
32. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Försökte somna. Jag har vissa problem med det, därför får tv:n stå igång hela nätterna numera.
33. Vad är det första du gör på morgonen?
Ligger på spikmatta eller har förbannat ont i ryggen.
34. Vad ska du göra efter det här?
Ta ett glas vitt och sysselsätta mig med något som kan dämpa min rastlöshet.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0