Obsessed, much? Oh, much too much!


Mitt Arkiv X-maraton fortsätter. En man åt precis sin sista måltid och jag började fundera på vad man hade valt. En halv sekund senare skreks SUSHI! i mitt huvud. Är jag en smula besatt, månne? När jag tänker på hur många gånger jag varit sugen på det bara denna veckan får mitt svar nog bli JA! För jag har ju faktiskt inte ens haft aptit de senaste dagarna.

Och för de oförjusta är detta ren galenskap egentligen. Vem sjutton vill ha ihopkramat ris, ev sjögräs och lite rå fisk som sista måltid? I do.

PS
Finns bröllopstårta att få i sushismak? (ifall man någon gång skulle gifta sig kan det vara bra att veta)
DS

Kommentarer
Postat av: Malin

Om jag blir tärna så ska jag minsann fixa det till dig ;)

2009-07-16 @ 20:24:44

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0