Första Bob hund-kärleken


Bob hunds alla album finns numera på Spotify, så jag hugger in.
Sätter igång Tralala lilla molntuss, åker bakåt i tiden och hamnar i maj 2003.
Jag älskade låten utan dess like, men numera har jag svårt för att lyssna på den.
Jag fruktar att det alltid kommer riva lite eftersom den är associerad med så starka minnen.
Jag var lycklig och hjärtat vidöppet. Åtminstone för ett litet tag.
Glada, vackra minnen ska väl inte smärta?

- För det som aldrig blev. För allt som kunde blivit. Det är väl det det handlar om.

Kommentarer
Postat av: Martin

Ja äntligen! Hade glömt bort hur jag lyssnade sönder min Martin Kann skiva. Älskade deras sound och att alla texterna är så härligt flummiga. Går att tolka lite som man vill. Skönt!



Nånting måste göras..

2009-07-23 @ 13:19:01

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0