Vi drar till Malmö


Snart åker jag på semester över helgen. Till Malmö och Sara. Det ska lyssnas på bra livemusik, drickas öl på trevliga uteserveringar och sjungas SingStar Disney. Ler när jag tänker på hur mycket vi kommer vika oss dubbla av skratt under den sistnämnda aktiviteten. Frihetskänslan kommer vara otroligt närvarande. Luft under stegen. Malmöfestivalen kommer alltid precis när jag behöver den. När jag behöver en flyktsoda från all negativ energi som försöker överrösta min positiva.

Så. Snart på en buss med hörlurar i öronen och pennan i handen. På väg. En av mina favoritkänslor. Men blödig som jag är, kommer jag sakna min katt. På måndag får jag pussa honom igen.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0