Jag vill ha fredag idag


Fredagen var riktigt, ordentligt trevlig.

Vi satt på Malins balkong och avnjöt diverse snacks (sötot köpte till och med wasabinötter enbart för min skull), öl och kaffe. På tal om wasabinötter, är det väldigt underhållande att se folks reaktioner när de smakar en sådan för första gången. De gick inte riktigt hem hos Malin, så att säga ;) Jag, Catte och Malin hade världens roligaste konversation så skratten måste ha ekat på Söder. Så småningom förflyttade vi oss till köket för att spöa Malins mamma och styvpappa i plump. Jag vann minsann ;) Men finast var ändå när jag och Malin låg lika.




Catte släppte av oss vid Banken vid halv elva så att vi slapp betala inträde. Ekonomin är nämligen numera bottenkörd, minst sagt. Vi intog uteserveringen och fick snart sällskap av två Telenoranställda från Stockholm.

Annars var kvällen dedikerad till dansgolvet. Det finns inget bättre. Det är så fint att snurra runt Malins arm och sedan snurra henne runt min. Men snart får det bli dags för en riktig fuldanskväll för det är ändå allra roligast.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fan så fint alltså :D

2009-08-02 @ 23:42:22

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0