Into the void


För övrigt så uppfann jag ikväll den bästa magkatarrsgroggen: blanda med Proviva! De måste ju ta ut varandra. Kan inte bli bättre!


Kände såhär innan:

"Försöker bromsa den inre paniken. Det har sprungit versaler i mitt huvud idag. Så tunga steg att luftvägarnas frihet begränsades. Avskyr när någon ger mig behovet att fly. Blodet rusar i ren panik och syret hinner inte med. Hjärtklappning. Är så utled på alla dessa stressymptom. Blir illamående. Yr. Huvudet blir alldeles tungt. Smärta i vänster sida av överkroppen. Kan inte andas regelbundet när hjärtat rusar sådär. Kroppen liksom domnar. Vill krypa ihop i fosterställning men lyckades hålla tillbaka dagens panikångestattack. Andas."

Så jag tyckte att jag kunde behöva lugna nerverna en smula. Behövde tunna ut det rusande blodet.


Men icke att förglömma: det är jättemånga saker som gör mig glad just nu.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0