Mot Sherwoodskogen!


Imorgon ska jag, Malin, Kelly och Poffe på äventyr i Sherwoodskogen. Det kommer att bli ett äventyr bara att hitta dit eftersom jag bara har sett skylten två gånger - och mitt lokalsinne är ingenting jag skulle skryta om ;)

Under helgen tänker jag bosätta mig i Malmö. Det ska bli underbart med miljöombyte. Att få andas ny luft och få distans. Det är så jag laddar batterierna. Då får jag dessutom se Markus Krunegård för tredje gången i år, vilket innebär att jag får höra låten som vägrar lämna min hjärna. Delad bäst-av-allt: jag får träffa Sara och jag får se bob hund igen.

Och nu måste jag hindra min katt från att stjäla min mat. Men det är ju så - hälften av glädjen när jag lagar mat är om det är något som han tycker om, så att jag kan dela med mig till honom. Hans lycka är min lycka.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0