Mina fyra sista siffror blev mitt otursnummer


När jag idag tog bussen hem i form av ett kallsvettigt kolli, hann min hjärna ändå registrera diverse saker utanför fönstret. Som namnen Sextorp och Fulltofta. Seriöst? Och jag som en gång tyckte Ausås och Frillesås var roliga namn. Men de här var ju så mycket bättre!

Den utlösande faktorn till dagens extrema smärtor och helgens magbesvär, är antagligen det faktum att jag i lördags drack en liter ljuvlig apelsinjuice till frukost. Himmelskt gott, men såhär i efterhand inte alls värt det. Det dröjer innan det blir en nästa gång... Bröd kommer jag nog inte heller sukta efter på ett bra tag. För idag har jag min själ varit döende.

Kommentarer
Postat av: gabbi

usch jag lider med dig, och jag tror att jag har bekymmer. men det kan inte jämföras med att ha en kropp som inte "vill" som man själv vill. Hoppas det blir bättre med dig, kramis!

2009-08-18 @ 14:40:43

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0