I väntan på Cold case


10 FAVORITER
Färg: Grön
Mat: Sushi
Band: Bob hund
Film: Amélie från Montmartre
Bok: PS Jag älskar dig
Sport: Fotboll
Årstid: Höst
Veckodag: Superfredag!
Glassmak: Bananchoklad
Tid på dygnet: Kväll

8 FÖR TILLFÄLLET:
Humör: Trött
Smak: Grönt te
Kläder: Baggy jeans, baggy linne
Bakgrund: En vallmoäng
Nagellack: Genomskinligt med grönt längst ut på tippen
Tid: 23.36
Omgivning: Mitt rum och Sesam
Irritationsobjekt: Datorn. Den är slö.

5 HAR DU NÅGONSIN?
Dejtat någon av dina bästa vänner: Jag är inte lagd åt det hållet.
Brutit mot lagen: Haven't we all? Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Det får jag inte hoppas.
Kysst någon du inte känner: Ja.

3 PERSONER

Du kan berätta allt för: Malin, Sara, Ida.
Du tycker om: Malin, Sara, Ida :P
Du inte gillar: Så brutalt ärlig vill jag inte vara. Pass på den.

2 VAL
Kaffe eller te: Te. Jag har tappat smaken för kaffe.
Vår eller höst: Jag älskar båda, men hösten ger mig ny energi. Jag brukar må fysiskt dåligt om våren.

Kommentarer
Postat av: ida

:)

2009-08-05 @ 08:04:56

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0