'Cause I can see in the dark


Lyssnar på Placebo och återupplever konserten. Så himla, himla fin även om det spelades många låtar som jag inte kände till. Det var så mycket annat som var fint. Och hur jag nästan exploderade av lycka när Infra-red kom. Vill tillbaka till det ögonblicket.

För det är så underbart när man står under en bra konsert och en låt som redan bor i hjärtat, spelas. Man kan texten och för en gångs skull struntar man i om någon hör ens röst - man till och med skriksjunger så att lungorna känns överansträngda. För att känna så mycket som möjligt. Du älskar en låt på en helt ny nivå om du sjunger med samtidigt som du lyssnar på den. Som någon slags ömsesidig kärlek?

Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha! Jag känner precis igen mig. Jag stod på Roskilde och såg Placebo, och när de spelade infra-red blev jag så lycklig att jag var tvungen att ringa runt till lite vänner och ha allsång via telefonen :) Suverän låt :)

2009-08-28 @ 17:49:14
URL: http://plotsligt.com

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0