Don't go breaking my heart


Tittar på Twilight, som jag gör ganska ofta, och kan konstatera att jag inte återhämtat mig från gårdagen eftersom håren reser sig på armarna och jag känner för att börja gråta. Men det struntar jag i, det är ju ett uttryck för känslor och det är förbjudet, som Håkan sjunger. Samtidigt är jag så förbannad att jag skulle kunna leverera käftsmällar, vilket absolut inte är likt mig.

Men Sara och Emelie dök upp och vi satt en stund på uteplatsen. Det var dock inte lika varmt som jag hade hoppats på ;) Sara har varit djärv och klippt av sig håret och det var urtjusigt! När vi gick in sattes SingStar igång, så förfesten var sannerligen trevlig. Vi tog den sena bussen till stan och intog Banken. Och jag hade skoj. I härligt sällskap är det oundvikligt. Denna kväll kommer nog bli ganska underbar också. Ännu flera suveräna människor!

Just för tillfället känner jag dock såhär - kom nära mig och jag slår in ditt pannben. Så gullig är jag.

Men jag fick påskgodis av mamma, och då kändes världen ganska ljus. Det var så sött. Jag är inte van vid sånt.

Haista vittu!
Jag älskar finska.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0