Från sammanbrott till genombrott


För en stund sedan tog jag en promenad i solskenet med Tinnitus i hjärtat i öronen och solen i ögonen. Jag passade på att posta Idas födelsedagspresent också. Min norrlänning fyller minsann 25 nästa fredag!

I morse fick jag betongkeps av en borrmaskin, men just nu skiner själen. Och jag gick skrattande från jobbet:

Lennart: - Vad har du gjort på armen?
Jag: - Du vet att man är lite klumpig när man lägger sig på spikmattan ibland!
Lennart: - Jag har ju sagt åt dig att du inte ska lägga dig på den när du är aspackad!

Ny musik är som att bli förälskad. Varenda centimeter av kroppen bara ler.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHA! Fy fan vad rolig han är :)

2009-04-08 @ 20:40:40
Postat av: ida

25... tänk.. kan man verkligen bli så gammal?!



har varit på fritdsgården idag. suttit där i sisådär 4h! har klättrat och klarade av den väggen som jag inte klarade förra gången. kändes gryymt bra. sen har jag varit till nytta och pratat med diverse ungdommar. en berättade att han blir mobbad i skolan. och efter det att jag och magnus satt och pratade med honom så fick jag den mest underbara kommentaren av magnus "också gjorde du det igen..." frågade vad han menade och då sa han: "du gjorde det igen, du är en naturbegåvning".

skickade ett sms när jag kom hem till niklas där jag skrev att det alltid känns så trist att gå ifrån stacken, då skrev han att det alltid är roligt när jag kommer förbi och att jag är fantastisk med ungdomarna. en naturbegåvning :) känns så jävla roligt att höra eftersom jag tycker att han är fantastisk med dem, och att han sen tycker att jag sköter mig... det blir en härlig komplimang :) åh caroline, jag vill jobba där! och det är så roligt att höra att man passar att jobba med ungdomar! underbart.



nej, nu ska jag gå och sova. ska till stora sjöfallet ihelg, så då ska jag fota en massa och skicka bilder åt dig :D



hoppas att du sover gott inatt.

2009-04-08 @ 23:20:55

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0