Jump around


Igår var det dags att festa loss ute i Skättilljunga hos Sara och Tjombi. Jag bjöd med mig Sara så vi satte oss på cyklarna och styrde kosan dit. Det blev dock något av en pärs eftersom en vajer låg fel på min cykel och fick den att låta värre än en moped ;)

Förutom de redan nämnda, närvarade även PelleOlle, Jönsa och Peter. Jag och Sara startade kvällen med att hoppa lite studsmatta med Emil, och det var en skrattfest som hette duga ;) Lite senare, med alkoholens effekter, kändes det inte alls lika stabilt ombord på den. Jag höll tag i Kimpa för att inte trilla och han hade senare skickat ut Tjombi från studsmattan, som landat på örat och asgarvat som reaktion =) Så vi hade det riktigt trevligt och jag fick inte bara skratta åt hur Jönsa drev Sara smått till vansinne, utan också fälla en hög fina kommentar till honom eftersom han inbjöd till det ;) Det är vansinnigt skoj att retas!

Efter att idag ha tagit en eftermiddagslur för att återhämta mig från helgens bravader, blev jag upphämtad av Tjombi, Sara, Emil & Jönsa. Vi skulle spendera eftermiddagen med golfklubborna i högsta hugg. Jag gav dock upp ganska omgående när jag insåg att det hade gått bättre om jag kastat runt bollen ;) Så jag övergick till att vara åskådare och skratta rätt friskt åt diverse felträffar och svordomar ;)



Jag diggar verkligen klistermärket Sara har på sin bil ;)

Det var så varmt att jag kunde gå iklädd linne. Underbart!


Kommentarer
Postat av: ida

vackra vackra du... jag älskar att se dig le :)

2009-04-14 @ 16:15:30

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0