Rock 'n' roll tar död på mig


Igår var det 20-årsfest nere på Hyllebärsvägen eftersom Jönsas bror fyller år idag. Jag skulle egentligen mest gå ner och lämna ett grattiskort men min vistelse blev långvarig. Familjen Jönsson har jag känt hela livet så jag känner mig otroligt hemma där och egentligen är det väl inte så ovanligt att jag närvarar vid kalas. Så jag sparkade av mig skorna och accepterade inbjudan. Och sjukt trevligt var det! Jag hade glömt hur underhållande hans kusin Henke är. Kvällen fortsatte sedan inne i hans tjusiga lägenhet med Tjombi och Sara innan det var dags för O'Learys. Eftersom jag skulle förfesta med Malin, gick jag och hämtade upp henne och tog med henne till Jönsa.



Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0