Kittlar dödsskönt i kistan


Igår tillagades det porterstek här hemma. Det är vid sådana tillfällen jag gör ett undantag och faktiskt äter annat från djurriket än fågel och fisk. Det är också vid sådana tillfällen jag väljer att ignorera min IBS och äter potatis. Så det var en riktig festmåltid och både farmor och mormor var hitbjudna som kompensation för att vi inte träffades i påskas.
Efter kaffe, efterrätt och Postkodmiljonärerna, gjorde jag Tjombi och Sara sällskap nere hos Roine. Började med en runda fotbollsspelande med Emil i trädgården och det var duktigt roligt! Det var inga nådiga gräsfläckar han hade på byxorna sen ;) Resten av kvällen var det soffläge och vinpimplande som gällde i gott sällskap. Jönsa hade lyckats hamna ute i ingenstans, dvs Rickarum, men lyckades också fly och så småningom göra oss sällskap. Hans hjälp-sms och hjälp-samtal var duktigt roliga ;)

Så jag är nöjd med en hyfsat lugn helg och är redo att ta tag i veckan som väntar. Jag kommer dock behöva grävmaskin för att ta mig fram till tryckmaskinen när jag ska jobba nästa gång - kartongerna har hopat sig under mina sjukdagar ;)

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0