Gå på muggen!


Igår spenderade jag kvällen hemma hos Sara och Tjombi. Jag lekte med Emil en bra stund och han är så jäkla go! Han inbjuder till många skratt, vill jag lova. Så småningom anlände Peter med lite öl och även han inbjöd till skratt. Jag skrattar fortfarande åt hans bokstavliga "gå på muggen"-skämt =)

Jag och Sara drack lite rödvin och när alla var samlade i sofforna, sattes Beerfest igång. Efter den fick jag och Tjombi vår vilja igenom och därmed sattes Bumbibjörnarna igång =) Vi fick till och med Kimpa att slita sig från datorn! Sedan blev det en lång promenad hem.

Idag har jag hunnit gästa bowlinghallen en runda och nu är det dags att göra sig redo för fest!

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0