In the heat of summer sunshine


Gårdagen var fullkomligt fantastisk. Jag tog mig en liten sovmorgon och när jag, medan jag bryggde morgonkaffet, kunde konstatera att det var 16 grader utomhus, bestämde jag mig för att spendera dagen i solen. Så jag la ett täcke på gräsmattan och bredde sedan ut mig där för att gå igenom lite litteratur inför C-uppsatsen. Det var superhärligt! Att gå barfota i gräset, dra in dess doft i näsan och ignorera alla pollennysningar. Till slut kunde jag inte motstå att hjula. Det ger mig en sådan frihetskänsla. Den sista timmen ute i solen slappnade jag bara av. Liggdans med mp3-spelaren i öronen var inte alls dumt ;)





Det kändes overkligt att åka in till Malin medan det fortfarande var ljust ute. Jag har inte riktigt vant mig vid denna övergång där det trygga mörkret uteblir. Men självklart tycker jag om det. Vi skulle egentligen bli ett par stycken, men det blev bara jag, Malin och Kelly. Och det är inte så bara ;) Vi började i vanlig ordning med Biljardkompaniet där Malin lyckades övertala mig till tre turkisk peppar-shots ;) Tre, är du galen, kvinna! ;D Så småningom började vi gå till Banken. Den här gången behövdejag inte smöra för vakterna för att få in Malin ;) Med start igår, har de nämligen numera 18-årsgräns på fredagar. Det är ett beslut som jag stöder helhjärtat. Nu behöver jag inte hinna bli gammal och gråhårig innan jag kan spendera tid på mitt favoritställe med en av mina favoritpersoner ;) Väl på plats anslöt härlige Johan till oss så jag fick spendera lite tid på dansgolvet med både honom och Malin. Det var fint! Magen var dock på tok för tom, så jag fick göra ett depåstopp på Burger King ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ser mkt mysigt ut !

hur är allt? hur går det med uppsatsen? Bra hoppas jag.



Hur gör du för att få fotona sådär?

kramkram

2009-04-06 @ 14:06:13
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: ida

det är galet... det bara är det. att det är 16 grader där och du kan ligga i linne på en grön gräsmatta. medan det är snö snö snö här, och det är den bästa tiden för skoteråkning och slalomturer. landet är inte bara avlångt, det är i två olika världar. jag har ju alltid sagt det, att du är på andra sidan jorden.

jag måste fota bilder imorgon så du får se.



kom iaf till gällivare inatt. sitter hemma hos mamma och väntar på att hon ska komma hem så vi kan göra någon mat. jag orkar inte ta det i det själv nämligen.

dagen har gått så fort. för fort. fasen snart är det dags att lägga sig igen. bläpp. jag hänger inte med!



hopaps att allt är bra där. och haha så jag fnissade när jag läste att du tagit smärtstillande istället för allergitablett :D



men jag önskar så att du kunde vara här nästa fredag. jag vill skratta och dansa med dig igen! och jag vill att du ska få träffa människorna här. andra sidan jorden... i hate it.



ha en bra kväll vackra.

puss&kram&nyp i stjärten.

2009-04-06 @ 20:16:59

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0