Och ditt huvud är så ljust

Du heter: Caroline
Smeknamn: Det beror helt på. Kan vara allt från Rotan och Carro till Såsgudinnan.
Är du i ett förhållande: Över min döda kropp att jag är! Jag är vad man skulle kalla inte intresserad.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Det brukade vara Rammstein - Mein herz brennt. Men nu... antagligen Keane.
Beroende av: Ingenting. Ingenting biter på mig :P
Vad tror folk om dig: De tror att jag är korkad bara för att jag är lättroad. Det stämmer inte särskilt väl. Men å andra sidan bryr jag mig inte särskilt mycket om vad folk tror. Så länge jag är trygg i mig själv och vet var jag har mig, kan det ju kvitta.
Vad får du oftast komplimanger för: Mina ögon och mitt leende. Fast jag har faktiskt fått klagomål på att jag ler för mycket. Jag tycker det är underligt att folk kan finna det provocerande.
Vad säger du för att imponera på någon: Jag försöker inte imponera på någon. Jag är mig själv istället i den mån jag kan i den givna situationen. Man anpassar ju sig mer eller mindre.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? “Tjena kan vi göra"
Var bor du? I en källare i Tollarp.
Trivs du där? Ärligt talat står jag knappt ut.
Äger du några Converse? Yeah. Ett par ljusrosa och ett par cerise. Men de används mycket sällan. Jag insåg till slut att mina fötter inte var så stora som jag trodde att de var...
Sprit, cider, vin eller öl? Sprit och cider avvisas av min magkatarr, så jag håller mig till vin eller öl
Brukar du bli för full? Definiera för full. Hem tar jag mig alltid.
Vad har du för mobiloperatör? Telenor. Spännande fråga.
Är du allergisk mot något? Jag är överkänslig mot en del. I synnerhet pollen.
Hur svarar du i mobilen? Det beror på vem som ringer. Är det en vän blir det "Hallau ja!"
Vem ringde du senast? Åsa som jag skriver C-uppsats med.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Att hon skulle köra hemifrån nu. Jag satt på skolan i solen och njöt.
Antal timmar sömn i natt: 5-6 timmar. Det får jag allt vara nöjd med.
Sov du ensam? Alltid. Det är jag och mina fyra kuddar.
Brukar du komma i tid? Jag har stor respekt för att passa tider, så det gör jag.
När mår du bra? Nästan jämt. Om jag inte blir utsatt för idioti eller tankarna blir för aktiva. Fast rent fysiskt mår jag ju nästan aldrig bra.
När blev du fotad senast? I lördags.
Hur känner du dig nu? Idag är jag bra lycklig!
Vanligaste färg på dina kläder? Svart och vitt. Eller rosa. 
Vad tycker du om fötter? Jag tycker inte om fötter. Och mina tår slår jag bara i hela tiden.
Vad saknar du? Fast inkomst så jag kan införskaffa egen bostad.
Hade du en bra kväll igår? Absolut. Fick sitta och lyssna på Saras gamla fyllehistorier =)
Favoritdryck på morgonen? Kaffe!
Rakar du benen? Ja. Hår kan man ha på huvudet.
När brukar du oftast gå och lägga dig? Halv tolv. Men sjukt omotiverat eftersom jag oftast inte kan somna.
Är du blyg? Beror helt på situationen. Och jag snappar upp andras blyghet och blir lika blyg själv. I'm an empath!
Sysslar du med någon idrott? Nej. Men jag tycker om att spela fotboll. På lek. Då får man tacklas hur mycket man vill ;) Sen att det kan resultera i att jag får spricka i revbenet, är ju sånt man får ta... =)
Vill du hellre ha mail än brev? Brev. Ju personligare desto bättre!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Förälskelse vid första ögonkastet, möjligtvis.
Har du spytt offentligt? Jag satte ett strips i halsen mitt på Lilla Torg en gång och fick spy i en tunna för att kunna andas igen.
Är du nöjd med ditt liv? Det är jag nog. De saker jag är missnöjd med handlar mest om relationer och sådant är inte enbart upp till mig. It takes two to tango.
Är du bortskämd? Verkligen inte.
Vad gör du i morgon? Ölar i Tivoliparken med Malin, Emelie och några till.
Vad är det värsta du vet? Brist på kommunikation. Brist på kunskap. Fördomar. Bråk. Dömande människor... idioti!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Här slösas icke! ;) Jag vet inte. Varierar.
Vad längtar du till? Eftersom jag lyssnar på Bob hund hela dagarna, längtar jag väldigt mycket efter att studsdansa till dem på Tivolirock. Missar dem nämligen på KB ikväll.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Det tycker jag.
Vad är det finaste du fått? Förståelse.
En speciell dag du minns? Njä. Jag minns inte dagar, jag minns känslor.
Du samlar på? Vackra minnen.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag isolerar mig.
Gillar du golf? Haha, inte direkt. Det går bättre om jag kastar runt bollen ;)
Vilken tid gick du upp idag? Halv sju-sju.
Har du sovit i din egen säng inatt? Ja.
Har du strumpor på dig nu? Hell no! Jag tycker inte om fötter och inte heller det som pryder dem.
Är det okej att gråta? Sen när är det inte okej att uttrycka känslor? Precis ;) Visserligen har jag lärt mig motsatsen.
När grät du senast? Minns inte om jag gjorde det förra lördagen när jag gick mentalt in i väggen en stund. Annars var det på väg till dopet. Satans idiotjävel.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Flytta. Betala av studielånet rakt av! Det hade varit fint som snus.
Bär du glasögon eller linser? Nej. Falkögonen fungerar fortfarande utmärkt.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Verkligen inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Oftast inte på förmiddagen.
Har du piercing? I näsa, navel och öron. Har haft i ögonbryn och läpp men de var inte direkt samarbetsvilliga.
Vill du gifta dig? Romantikern i mig är stundtals stendöd men eftersom jag läst juridik, är jag medveten om de praktiska fördelarna. Men. Nja. Äh. Den frågan kan jag inte ta ställning till nu.
Vill du ha barn? Vill, vill jag. Men det är lite andra aspekter att ta hänsyn till än bara vilja.
Solar du ofta? Nej. Jag trivs inte riktigt i solbränna. Och fjällar ändå direkt.
Är du bra på att laga mat? Jag har allt känsla för det. Men inte motivation eftersom min mage ändå inte klarar av så mycket.
Är du flygrädd? Nej. Men tycker det gör onödigt ont i öronen att landa.
Vad dricker du helst när du är törstig? Helst vill jag ha en kolsyrachock. Men det blir vanligt vatten.
Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys Chocolate Therapy - smaken som asen tog bort! Oförlåtligt. Hutlöst!
Tror du på ett liv efter döden? Nej.
Tycker du om sushi? Hell yeah! :D Godast vinner. Vill ha. Nu.
Vad äter du helst när du ser på film? Nötter.
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja.
Har du tandläkarskräck? Nej. Bara läkarskräck. Isn't it ironic?
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Nattmänniska. Jag är inte människa på morgonen.
Vilken ögonfärg har du? Ljusgröna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Haha. Om.
Biter du på naglarna? Nej. Förstår mig inte på det där.
Hur ofta tränar/motionerar du? Brukar träna fyra dagar i veckan. Men det är några veckor sen nu... jag har varit social istället. Så nu börjar jag få kyllingaben igen. Så ikväll är det nog dags att ta tag i det igen.
Senaste låt du hörde? Bob hund - Världens bästa dåliga låt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag skrattade åt många svar, du är så jävla rolig :) Haha. Jo, det var i tisdes kom jag på! Du vet.. mitt guldfiskminne.. ;)

2009-04-23 @ 18:06:13

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0