Runaway


var bygger din oro bo
i huvudet eller magen
min kropp börjar bli överbefolkad

infekterad av förvirring
men hinner peka på en känsla
smärtan över att inte ha fel

är trött på att tolka det osagda
drar du i mig
så drar jag mig undan
och vissa saker ser jag genom att blunda

måste alltid gömma känslor
låtsas låsa om dem men brinner ändå

tömmer mig men orkar inte lägga pusslet

min andning upphör att vara automatisk
måste lägga all fokus på lungorna

varför komplicera när man kan simplifiera
varför gapa efter för mycket

Kommentarer
Postat av: ida

"var bygger din oro bo

i huvudet eller magen

min kropp börjar bli överbefolkad"

-det var jättefint. läste först "var bygger din bro bo" och det passade också, eftersom det var överbefolkat :)

jag saknar dig, har inte hört av dig på jättelänge. en vecka tror jag. jag hoppas att du mår bra.

idag är det dansens dag, ska tänka på dig när jag gör sparkdansen, för den kan man inte låta bli att le till :)

2009-04-29 @ 13:29:00

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0