Pour que, Maria?


Nu har jag fått besked om min mobiltelefon. De skyller på yttre åverkan och att kretskortet måste bytas.
Därmed måste jag betala 995:- för att den ska lagas. Jag tror dock fortfarande på att det är glapp i laddningskontakten.

Jag har sådan tur med sånt här.

Mobilen jag hade dessförinnan gick också sönder och då fick jag betala 1500:- i självrisk för att få ut en ny.
Det är dyrt med skräp!

Det borde finnas en försäkring utformad för klantar, som inte innehåller femhundraelva undantag.

Jag kommer vara fattig i sommar.

Men det är ett senare problem. Just nu njuter jag av gräsdoft och att dricka kaffe ute i solen. Att ligga på gräsmattan med en katt i famnen och att sittdansa på en varm buss.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0