Över (eller under?) mitt förstånd


Idag har jag kunnat konstatera en gång för alla att man aldrig någonsin kan skicka en man till affären, även om man skrivit en lapp för dummies. Följande hade jag skrivit på en lapp, för att göra det hela så enkelt som möjligt:
  • Actimel vanilj
  • Proviva mango
  • Skrattande kons ostkuber - original
Följande hittade jag nyss i kylskåpet:
  • Actimel jordgubb
  • Proviva shots med smak av blåbär/citron
  • Skrattande kons ostkuber - lök, champinjon och blåmögelost
Hur i helvete gick detta till? Är han inte läskunnig? Var han full när han handlade?

Jag tyckte ändå att jag varit överdetaljerad. Jisses amalia.

Kommentarer
Postat av: The One and Donny

Men liksom, actimel, proviva och skrattande kon?! Det gäller att hålla det enkelt. ENKELT!

2009-04-28 @ 21:53:58
URL: http://le-faux-pas.blogspot.com

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0