Jag är sjuk, jag har feber - och jag brinner för dig


Nu börjar jag undra vad som är i görningen.

Om kvällarna denna veckan har jag mått prima.
Om förmiddagar och eftermiddagar - inte särskilt strålande.
Om nätterna har jag inte kunnat sova på grund av feber och frossa.

I natt har jag haft frossa och feber igen. Vid fyra fick jag gå upp och ta två Ipren för att få ett par timmars sömn. Och det är ingen normal feber. För jag tror inte att den är särskilt hög men man ligger fullt påklädd i fosterställning invirad på både filt och duntäcke och gnyr som ett sårat djur medan man fantiserar om frysförpackningar i hela ansiktet. Och ledvärken ska vi inte tala om...

Men jag ler ändå förtjust när jag inser att man kan hitta Bob hund-citat till precis allt. Rubriken är ju klockren ;)

Kommentarer
Postat av: Johan Wahlberg

men käraste underbara vännen, har du gått och blivit sjuk:´( Hoppas verkligen att du mår bättre väldigt snart igen, speciellt om det handlar om den där förhatliga magkatarren:(



Men tur du finner lite glädje i Bob Hund:)



Skulle väldigt gärna sitta bredvid dig och torka ditt ansikte med en iskall handduk, eller en Ben och Jerry glassförpackning som när den blivit lite varmare så du kan äta den sedan;)

2009-04-16 @ 16:51:40
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com
Postat av: ida

Jag mår också skit. Är så jävla allergisk så jag vill kapa av mig huvudet! Det kliar och rinner från ögon och näsa och nysandet tar inte slut. Mår piss, skit och helvetes kasst.

Jag hoppas att du får några timmar sömn inatt iaf. Snart är det en ny dag och jag får öppna din present. Ska dra på det så mycket som möjligt, men eftersom det är rätt så synd om mig just nu, enligt eget tycke, så kommer pappret fara av ganska snabbt :)

hoppas jag inte väckte dig med mitt sms.

du är så fin.

2009-04-16 @ 23:58:31

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0