I need some fine wine and you, you need to be nicer


Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll :)

2009-04-12 @ 17:38:54
URL: http://metrobloggen.se/helenasl
Postat av: ida

jag hoppas så att din kväll blir bra. sitter hemma hos pappa, kom hem tidigare ikväll.

ska lägga mig nu, är dödstrött.



återigen, jag hoppas att du får roligt och får ut så mycket som möjlig av sara.



vi får höras snarast.

godnatt. pusseli.

2009-04-13 @ 00:12:30
Postat av: Johan Wahlberg

Fram till för några år sedan ryckte jag bara på axlarna åt en sådan sak, eller saker att jag var "bara Johan" och att jag följde någon hem (till dörren) för att hon skulle slippa gå själv. Att jag själv fick ta straffet hemma för att jag kom hem försent, vad det än var var inget straff för mig utan en gläjde att jag hade varit till hands för mina "vänner".



Att jag nu reagerar på detta innebär antar jag att jag vet att jag inte är "bara Johan" längre. Utan jag vet att man får inte göra så mot mig.



Jag har förlikat mig med min lott i livet att jag kommer inte längre än att vara någons goda vän(som alltid ställer upp) Men som du själv ibland säger/upplever så släpper man lite på den mur man byggt upp och det slutar allt som oftast med stor ångest när man får tid att tänka igenom vad som hände/sades.



Hjärtklappning som för mig är en del i ångestattacker som jag får allt oftare nu har för mig också blivit en vana:/



Du har så rätt, jag är inte "bara Johan" och du är inte "bara Carro", VI är Härliga Carro och Härliga Johan...två individer såklart:)

2009-04-13 @ 12:41:20
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0