Här kommer sommaren


Idag har jag gjort staden osäker med Sara och Emil. Vädret var och är helt underbart!

Eftersom Tjombi fyller år idag, fick jag vara smakråd till Saras present till honom. Sedan hämtade jag ut min mobiltelefon (läs: mähä) och jag krävde bevis på att den går att ladda numera ;) När jag satte den i laddaren nyss här hemma, såg skärmen dock väldigt underlig ut till en början. Jag blir inte förvånad om jag ska behöva lämna in den igen, men det återstår att se.

När vi var klar med nästan alla våra ärenden, gick vi till Nostalgia för att dricka kaffe på deras uteservering. Det var duktigt härligt och Emil var rena fikaunderhållningen ;) Uteserveringar är verkligen bland det bästa med sommaren.

Sedan for vi hem för att sitta ute och dricka kaffe och hoppa lite studsmatta. Nu är det bara till att göra sig redo för kvällen. Äntligen är det väder för att sitta och öla i Tivoliparken, så det ser jag sannerligen fram emot!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ses ikväll... Tur att det är fiiint väder. Och förkylningen är nästan borta...

Tivoliparken nästa -weehoo

2009-04-24 @ 14:58:50
URL: http://playbunnh.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0