Här kommer solen


Den planerade fikan med Emelie blev en heldag. Efter jobbet tog jag på mig solglasögonen och promenerade hem till Emelies forna lägenhet i solskenet. Vi satt på balkongen och drack kaffe och busade med Celine. Hon har utvecklats så mycket! Och det var jätteroligt att se.

Så småningom åkte jag och Emelie till Åhus för att hämta barnvagnen så att Celine skulle kunna följa med oss på en runda på stan. Vi passade på att äta varsin baguette på hennes balkong innan vi återvände till stan. Väl på stan blev Celine duktigt fräsig i sina nyköpta solglasögon och uppsatta hår. Emelie fyndade två par solglasögon och jag köpte ett par till av mina nya favoritbyxor - ett par bruna mjukisbyxor. Jag älskar dem! Jag hittade också en sjal som var alldeles för färgglad för att motstås.

Nu kan jag konstatera att solens närvaro inte bara gjort mig trött, utan även gjort avtryck i mitt ansikte i form av en solbränna. Så nu ser man inte ut som en jättetops längre ;)

Kommentarer
Postat av: ida

men ååååh!!! jag saknar att inte se bilder från ditt liv! satt här och läste och hoppades att det fanns en bild på söt celine eller på dina nya solglasögon, eller mjukisbyxorna... herregud... jag saknar din mobil och dens kamera :)

nu är jag iaf tillbaka från skolveckan. har varit på en liten promenad och ska nu äta lite frukost innan jag tar mig an dagen. funderar på att köpa en vinflaska. passar kanske inte så bra till potatispalt som jag ska göra idag, men vad fan... lite vin och mörk choklad, den med smak av hallon... mumma!

2009-04-03 @ 10:07:35

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0