"Dä ä ju fan faurligt!"

Jag dör av skratt:


Kommentarer
Postat av: Johan Wahlberg

Robert Gustavsson är Sveriges roligaste person utan tvekan:)



Är det ämnet för din/er C-uppsats?

2009-04-04 @ 17:17:55
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com
Postat av: Johan Wahlberg

Jag kan ju inte förneka att jag håller med dig om texten och allt mer och mer kan jag tillskriva mig själv samma sak.



Det låter ju verkligen som en bok jag är intresserad av att läsa. Har ju lite tankar om jag nu lyckas ta mig igenom Socionomutbildningen nångång att jobba med Sex och samlevnadsfrågor med inriktning Funktionsnedsättning förvisso men ämnet sexulaitet i allmänhet intresserar mig.Usch det där kan tolkas väldigt "fel" men du förstår säkert vad jag menar(hoppas jag);)



Jag är förvånad att du ens skriver till mig och inte "kastat" dig på boken på engelska redan;)



Hoppas du hade en trevlig lördag. Min var väldigt rolig och bra:)

2009-04-05 @ 13:21:05
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com
Postat av: Johan Wahlberg

Den ska helt klart införskaffas:)



Jag menade "bara" att nämna att man är intresserad av sex och samlevnadsfrågor gör att många av någon anledning rynkar på näsan. Sex är ju väldigt tabu av någon anledning att prata om.



Vi har pratat om det vid något tidigare tillfälle ja och jag kan inget annat än att hålla med dig. Läste själv på om den sexuella läggningen pedofili inför ett arbeta som vi skulle ha gjort i basgruppen när jag hade börjat om. Den faktan fick mig att se på pedofili med helt andra ögon.



Det blir att knarka kaffe för mig idag också. Jag ska bara gå till olearys om en stund och se på hockey men attans vad jag behöver kaffe idag, SJUKT trött idag.



Bra att vi båda haft en bra helg:) Hade planerat att för en gång skull ta och sätta mig själv i tivoliparken på en filt. Det var ju så skönt väder igår, men idag har vädret inte direkt lockat till att göra detta.:/

2009-04-05 @ 14:17:51
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha :D

2009-04-06 @ 20:28:39

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0