Burn motherfucker, burn


Okej. Nu är det krig. Jag lämnar in min mobiltelefon för att det inte går att ladda den längre. Den är iväg i en månad. Jag betalar 995:- för att de byter kretskort på den. Laddar den fullt. Startar den och kan konstatera att det enda som fungerar som det ska är just laddningen. Jag undrar hur sjutton de inkompetenta puckona har satt in kretskortet - rätt har de i alla fall inte gjort. Den flimrande skärmen förut var bara början. Telefonen är alltså trasigare nu är när jag lämnade in den. Just splendid! Ibland avskyr jag att ha rätt. På måndag blir det jag, Telenorbutiken och en handgranat. Nu är jag riktigt, jävla förbannad.Och önskar att jag åtminstone kunde vara förvånad.

Kommentarer
Postat av: Emelie

mmm jag förstår verkligen inte alls varför killar ska hålla på att ändra på än.. de jobbiga e att jag på nåt skumt sätt dras till dessa killar... så då börjar man undra om de finns nån som inte e sån egentligen... ja man kanske skulle varit singel o bott själv me sina monster=) hade kanske varit skönt=)

allt bra denna lördag?

2009-04-25 @ 05:27:23
URL: http://almostunreal.webblogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0