Allting vridet känns så familjärt


Jag började förresten min dag med att råka rispa fina skärsår över fingrarna. Jag börjar undra om den där spikmattan är min vän eller min fiende ;) Görs de inte barnsäkra? ;)

Lennart på jobbet inspekterade idag mina händer och armar innehållande diverse brännsår och skärsår. Han avslutade med att syna mitt ögonbryn, som fortfarande är svullet, och sa sedan:

"Du är för fan demolerad!"

Nu, när jag sitter här med tre blåa tår, är jag ganska benägen att hålla med honom ;)
Jag fick ju mig faktiskt en bra skallsmäll hemma hos Emelie också idag ;)
Jag borde absolut bära skyddsdräkt. Jag är en fara för mig själv.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0