Aj aj, kylarspray


Klantighet är en egenskap jag innehaft hela livet.
Så att jag åker på smällar då och då, är definitivt ingenting ovanligt.

Att jag alldeles nyss gjorde det, är ingenting ovanligt.

Den lilla detalj som skiljer sig från vanligheterna är att jag skrek.
Jag skriker aldrig, hur ont det än gör.
Nu skrek jag tills jag fick ont i både hals och trumhinnor.
Så jag drar slutsatsen att smärtan var ganska stor.
Sen låg jag på golvet, och lyfte huvudet för att på fullt allvar kontrollera att alla tår satt kvar på foten.

Så jag tycker att min hjärna kan börja bli medveten om att jag faktiskt har tår på mina fötter, då den verkar tämligen blind inför detta faktum.
För det gör olidligt ont att slå i dem.
Men så länge jag inte får en spricka i någon av tårna, är jag nöjd.
Been there, done that och den smärtan varade i ett par år.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0